Про вихід програми “BAS Бухгатерія” і перехід на неї з попередніх версій програм

Дата публикации: 16-09-2019

У зв`язку із виходом нової програми  “BAS Бухгатерія для України” всім користувачам програмних продуктів, що містять типову конфігурацію «1С:Підприємство. Бухгалтерія для України вер. 2.0» надається право акційного пільгового переходу на новий програмний продукт. Така безкоштовна можливість надається ліцензійним користувачам до 31 грудня 2020 року.

Перехід на «BAS Бухгалтерія» з «1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України».

Ми рекомендуємо здійснити такий перехід, тому що до кінця квітня 2021 года планується  припинення підтримки старих версій «Бухгалтерія для України вер. 2.0».

Зверніть, будь ласка, увагу:

1. Перехід здійснюється при наявності діючої передплати на сервіс ІТС. (Якщо не маєте такої передплати – можна замовити ІТС в нашому інтернет-магазині, або за телефоном  (044) 490-26-50  вн. 4.

2.Безкоштовний перехід можливий тільки на версію з програмним ліцензійним захистом ( через “пін-код”). Якщо вам необхідно перейти на версію з апаратним USB-ключем захисту, така послуга здійснюється на платній основі.

3.Безкоштовний апгрейд (перехід) можливий лише у випадку переходу з типової (такої, що не зазнала змін) конфігурації. Якщо в типову конфігурацію «1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України вер. 2.0» були внесені зміни – перенесення таких змін в «BAS Бухгалтерія» здійснюється за додаткову платню.

Передбачаючи велику  кількість запитань стостовно деталей переходу, ми підготували добірку найпоширеніших питань по темі переходу і відповідей на них.

Часті Питання про перехід на  «BAS Бухгатерія» та відповіді на них.

Питання: Ми щойно  перейшли з програми 1С:Підприємство 8. Бухгалтерія 1.2 на 2.0, а тепер вийшла «BAS Бухгалтерія» і знову ви пропонуєте переходити на неї. Для чого потрібен черговий перехід?

Відповідь: Вихід продукту «BAS Бухгалтерія» обумовлений поступовим плановим переведенням рішень з платформи«1С:Підприємство 8» на платформу «BAS».  Подальший розвиток функціональності рішень запланований лише в продуктовій лінійці «BAS». Наприклад,
а осінь 2019 року заплановано вихід нового продукту «BAS Бухгалтерія КОРП». Технічно, перехід с «Бухгалтерії 8 редакції 2.0» на «BAS Бухгалтерію» значно простіший, ніж  з «Бухгалтерії 8 редакції 1.2» на «Бухгалтерію 8, редакції 2.0», оскільки ці конфігурації  ідентичні за структурою зберігання даних та інтерфейсу. Для користувача така процедура переходу подібна до звичайного встановлення оновлень.
У будь-якому разі ті, хто раніше вже перейшли на «Бухгалтерію 8 редакція 2.0» з попередніх продуктів, нічого не втратили, з точки зору витрат на перехід.

Питання: Чи продовжиться підтримка “Бухгалтерія 8 редакція 2.0”?

Відповідь: Для зареєстрованих користувачів, які мають діючу передплату на сервіс підтримки ІТС, супровід «Бухгалтерії 2.0» буде здійснюватися до моменту здачі річної звітності за 2020 рок (тобто,  до квітня 2021 року). Але треба розуміти, що розвиток цього продукту не планується. В подальшому буде реалізовуватися лише та функціональність, яка пов’язана із актуальними вимогами законодавтства (аналогічно як з підтримкою «1С:Підприємство 7.7», наприклад).

Важливо розуміти, що після виконания апгрейду на «BAS Бухгалтерію» оновлення для “Бухгалтерії 8 редакція 2.0” и «Бухгалтерії 8 редакція 1.2» стануть недоступними для користувача на сайті оновлень, оскільки при апгрейді це програмне забезпечення здається. З іншого боку, вони вже будуть не актуальні для користувача, оскільки він буде отримувати обновлення для своєї «BAS Бухгалтерії».

Запитання: Перехід платний?

Відповідь: Для ліцензійних користувачів ПЗ «Бухгалтерія 2.0», у яких оформлена діюча передплата на сервіс ІТС Проф, апгрейд виконується безкоштовно з релізу 2.0.16 і вище.

Окрема платня може виникнути у випадку, якщо у користувача нетипове рішення, що оновлюється в ручному режимі за участю програміста для того, щоби перенести напрацьовані зміни в нову програму (аналогічно звичайному оновленню). Для користувачів з передплатою на сервіс “ІТС:Тєхно” апгрейд також безкоштовний, інсталяцію нового ПЗ користувачі виконують самостійно шляхом оновлення. Для користувачів «Бухгалтерія 1.2» перехід безкоштовний із релізу 1.2.51 і вище.

Якщо реліз конфігурації «Бухгалтерія 8 редакція 2.0» нижче, ніж 2.0.16, перед апгрейдом необхідно підняти реліз до 2.0.16 шляхом встановлення оновлень. Те ж саме стосується і «Бухгалтерії 8 редакція 1.2» з релізами нижче, ніж 1.2.51: необхідно спочатку “підняти” реліз до 1.2.51.

Зверніть увагу, що для правомірної установки релізу 1.2.51 користувачам необхідноо додатково придбати «Доступ до оновлень редакції 1.2. програми «Бухгалтерія для Украины — 1 місяць» вартістю 360 гривень.

Точно так же як і з програмами «1С:Підприємство» існує можливість платного апгрейду з ряду інших програмних продуктів: з «Бухгалтерії 7.7», базової версії «Бухгалтерії 7.7»,  базової версії «Бухгалтерії 8», і так далі. Повний перелік продуктів для апгрейду можна знайти в інформаційному повідомленні №2019-1476.

Принцип платного апгрейду залишається традиційним: вартість ПЗ яке здається зараховується при покупці нового ПЗ, але в будь якому випадку ціна продажу становить не менше половини від повної ціни нового ПЗ плюс 27 гривень.

Питання: Ми купляли комплект «Бухгалтерія на 5 користувачів». Чи можна його  проапгрейдити і на що він замінюється?

Відповідь: Можна проапгрейдити на ПО «BAS Бухгалтерія. ПРОФ. Комплект на 5 користувачів» на тих же умовах, що і звичайна «Бухгалтерія», тобто безкоштовно при дотриманні умов апгрейду.

Питання: А у нас базова версія «Бухгалтерія 8». Нам теж потрібно робити апгрейд?

Відповідь: Продукту « BAS Бухгалтерія. Базова версія» поки що нема і його вихід не анонсувався. Якщо Вас влаштовує функціональність вашої  програми, можете поки працювати в ній, вона буде підтримуватися до квітня 2021 року. Якщо хочете перейти на версію «Проф», –  можете перейти на «BAS Бухгалтерія. Проф» із  заліком вартості вашої наявної програми.

Питання: До якої дати можливо виконання безкоштовного апгрейду?

Відповідь: Безкоштовний апгрейд не обмежується у часі. Виключення – комплект «Комплект прикладних рішень на 5 користувачів для України» (не «Бухгалтерія на 5 користувачів», а саме комплект прикладних рішень, який містить в собі набір конфігурацій).

Для цього комплекту безкоштовний апгрейд можливий тільки до 31.12.2020 року, для інших безкоштовних варіантів (наприклад, «Бухгалтерія 8 редакція 1.2», «Бухгалтерія 8 редакція 2.0») такого обмеження по термінам немає.

З іншого боку, немає об’єктивних причин надто затягувати апгрейд на «BAS Бухгалтерію» з «Бухгалтерії 8 редакції 2.0». Зараз два цих рішення практично ідентичні, але з часом «Бухгалтерія 8» буде все більше відставати.

Питання: А після переходу на «BAS Бухгалтерію» потрібно  вносити залишки і працювати «з чистого аркуша», чи історія документів збережеться?

Відповідь: При переході з «Бухгалтерії 8» будь якої редакції всі дані, включаючи документи, залишаються в базі. Регламентовану звітність, що формується наростаючим підсумком з початку року, також можна буде формувати в новій програмі за вибраний період.

Питання: Ви кажете, що апгрейд пройде легко і просто, але ж напевно існують якісь “підводні камні”?

Відповідь: Так, Вас не проведеш. :-) Як і при будь якому іншому апгрейді з одного програмного продукту на інший, необхідно здавати реєстраційну анкету від попереднього продукту (жовта паперова картка з номером ліцензії), крім випадків, коли попереднє ПЗ покупалося у вигляді електронної поставки (електронні поставки почали видаватися з липня 2017 року).

Крім того, якщо програма яка здається на платформі «1С:Підприємство 8» була з апаратним USB-ключем захисту ( фіолетова або червона «флешка»), то необхідно здати також і цей ключ.  Замість нього ви будете використовувати ліцензію програмного захисту із комплекту поставки «BAS Бухгалтерія».

Апгрейд можна здійснити тільки від імені  тієї  самої компанії, яка була зареєстрована як ліцензійний власник ПЗ, що здається.

Питання: А якщо ми загубили ліцензійну картку від старої програми, або ключ вкрадено?

Відповідь: Картку можна відновити, якщо збереглися ліцензійний номер і документи на поставку ПЗ (накладна постачальника). Без ключа зробити агрейд майже не можливо.

В крайньому разі, завжди є опція замість апгрейду просто купити «BAS Бухгалтерію» по стандартній ціні (6 690 грн. станом на 12.09.2019). Це буде дорожче, але процедура максимально проста і нічого шукати-здавати буде не потрібно.

Питання: А якщо я не хочу програмний захист, а хочу с програму з ліцензійним USB-ключом «флешкою», як це було раніше?

Відповідь: В рамках безкоштовного апгрейду надається версія програми с програмним захистом. Але за додаткову платню при наявності діючої передплати на сервіс підтримки ІТС можна замовити заміну програмного ключа основної поставки на апаратний. Таким чином, Ви знову отримаєте програму із  USB-захистом на «флешці».

Питання: А коли ми переходили з 1.2 на 2.0 у нас ніхто картку і ключі не вимагав. Чому ви вимагаєте від нас додаткових фінаснових витрат?

Відповідь: Перехід з редакції 1.2 на 2.0 відбувався в рамках одного програмного продукту «Бухгалтерія 8 для України», тому картки здавати не вимагали. Тепер відбувається перехід з одного програмного продукту на інший, хоча і схожий на попередній.

Питання: Так все ж таки, що ми маємо зробити для того, щоби здійсніти такий апгрейд?

Відповідь: Написати нам на info@integra.ua, або подзвонити по номеру +38(044) 490-26-50 (відділ продажів, для нових клієнтів), чи +38(044) 337-17-27 (відділ супроводу, для існуючих клієнтів).

Ще раз нагадуємо, що при апгрейді здається реєстраційна анкета (крім електронних поставок) і апаратний ключ захисту основної поставки (для поставок з апаратним ключем).

Зразок ліцензійної картки "Бухгалтерія 8"
Зразок ліцензійної картки “Бухгалтерія 8”, яка здається при апгрейді.

Також у вас має бути оформлена передплата на сервіс підтримки ІТС .  Якщо маєте сумніви або питання – можете проконсультуватися з нашими спеціалістами, вони поможуть.

Питання: У нас великий холдинг, що об’єднує десяток компаній. В усіх підприємствах використовується сильно змінена конфігурація «Бухгалтерія 8». Ми розуміємо, що необхідно зробити апгрейд на «BAS Бухгалтерію», але на підготовку і погодження рішення потрібен час. Зараз у нас відкривається ще одна юр. особа і нам потрібно купити для неї програму. Чи можемо ми купити  програму «BAS Бухгалтерію», а використовувати нашу конфігурацію?

Відповідь: Все навіть простіше. Можна купити «Бухгалтерію 8», вона ще  продається. А потім, коли будете готові до переходу, зробите  безкоштовний апгрейд на «BAS Бухгалтерію».
Якщо купили «BAS Бухгалтерію», то встановлювати замість неї «Бухгалтерію 8» і навпаки не можна, це буде порушенням умов ліцензійного застосування.

Питання: А через півроку ви знову змусите нас  переходити на що-небудь нове?

Відповідь: Ми розраховуєм, що «BAS Бухгалтерія» буде існувати довго і успішно, як «Бухгалтерія 8». Восени, як ми вже згадували, планується вихід версії «КОРП» для крупних клієнтів, які не потребують комплексних облікових рішень. Можливо, хтось захоче перейти на неї.

До того ж,  стандартні переходи з більш простих рішень на більш складні (комплексні) на засадах апгрейду ніхто не відміняв. Можливо, ваш бізнес зросте і ви забажаєте перейти з «BAS Бухгалтерії» на «BAS ERP».

Питання: Дякуємо за інформацію, начебто все зрозуміло. Якщо виникнуть запитання до кого звертатися?

Відповідь: Завжди готові допомогти. Тел. +38 (044) 490-26-50 (вн.9), мейл: info@integra.ua, відділ продажів.