Комплексна автоматизація обліку в компанії «Автокомплекс» з використанням програми «Управління торговим підприємством»

Мініатюра для «Комплексна автоматизація обліку в компанії Автокомплекс з використанням програми Управління торговим підприємством»
Дата публикации: 21-03-2012

Компанія «Автокомплекс» досить давно використовує програмні продукти на платформі «1С:Підприємство 8». Зокрема, основною програмою для автоматизації обліку довгий час була конфігурація «1С:Підприємство 7.7. Бухгалтерія».

У зв’язку з відчутним зростанням підприємства виникла необхідність у використанні більш сучасного комплексного програмного продукту — «Управління Торговим Підприємством», який надає можливість ведення в єдиній базі бухгалтерського, оперативного і складського обліку, а також управління продажами. За допомогою у впровадженні компанія звернулася до Впроваджувального Центру «Інтегра». Фахівці ВЦ «Інтегра» якісно налаштували нову систему, забезпечили перенесення даних з існуючої облікової системи, провели навчання користувачів, надали консультаційну підтримку під час запуску системи в експлуатацію.

Успішно впроваджена облікова система компанії «Автокомплекс» охоплює не лише ведення бухгалтерського та податкового обліку, але й основний бізнес-процес — управління торгівлею, починаючи від закупівель, ведення повноцінного складського обліку, закінчуючи продажем і формуванням аналітичної звітності. Це дозволило істотно підвищити прозорість обліку для керівництва компанії, забезпечило більш ефективне управління запасами. В даний час виконується абонентський супровід нової облікової системи.

У процесі впровадження були автоматизовані наступні функції:

  • Банк і каса
  • Розрахунки з контрагентами
  • Товарно-матеріальні цінності
  • Торгові операції
  • Виробничі операції
  • Основні засоби
  • Нематеріальні активи
  • Розрахунок зарплати і кадровий облік
  • Завершення періоду
  • Регламентована звітність
  • Податковий облік України
  • Управління складськими запасами
  • Комплектація і разукомплектація ТМЦ
  • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
  • Оформлення замовлень покупців
  • Облік продажів ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Оптова торгівля
  • Оформлення замовлень постачальникам
  • Облік оприбуткування ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з постачальниками

В процесі реалізації проекту були виконані роботи:

  • Консультації щодо вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп’ютери замовника
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Початкові налаштування типового рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Допомога при введенні початкових залишків
  • Перенесення даних зі старої облікової системи
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Установка та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання

Характеристики впровадження

  • Місце впровадження: Україна, м. Київ
  • Варіант роботи: файловий
  • Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 3