Оперативне управління в малому бізнесі на базі програми «Управління невеликою фірмою» (УНФ)

Оперативне управління в малому бізнесі на базі програми «Управління невеликою фірмою» (УНФ)
Дата публикации: 14-12-2018

Аудиторія курсу

  • власники та керівники підприємств малого бізнесу;
  • менеджери збуту, постачання і виробництва;
  • фінансові фахівці.

Задачі курсу

обучить методике применения программы при постановке оперативного учета и контроля на небольшой фирме;

  • засвоїти методику застосування програми при постановці оперативного обліку і контролю на невеликому підприємстві; 
  • сформувати чітку уяву про функціональні можливості  та сферу застосування нового типового рішення «Управлінне невеликою фірмою 8»;
  • сформувати системну уяву про оперативне управління невеликою фірмою, на основі методології, яка закладена в програмі;
  • здобути навички аналізу і планування діяльності за допомогою програми «Управління невеликою фірмою 8»;
  • здобути базові навички проведення самостійної автоматизації управлінського обліку і оперативного управління штатними засобами програми УНФ;
  • підвищити кваліфікацію спеціалістів-постановників управлінського обліку, в частині автоматизації засобами програми «Управління невеликою фірмою 8».

Програма курсу

Знайомство з програмою

  • Програма «Управління невеликою фірмою 8» як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі

Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою

  • Реєстрація звернень і потреб клієнтів
  • Планування и контроль виконання дій персоналу по зверненням покупців
  • Замовлення покупців Аналіз потреб по замовленнямм покупців Виконання замовлень покупців.
  • Облік, планування закриття замовлень.
  • Контроль виконання. Оцінювання клієнтом якості виконання замовлень.
  • Аналіз продажів.
  • Основи технології CRM

Забезпечення основних процесів

  • Облік даних про:
    • продукцію, що виробляється;
    • роботи;
    • послуги;
    • товари.
  • Склад виробів і технологія випуску
  • Аналіз потреб
  • Робота з постачальниками
  • Контроль виконання плану закупівель
  • Складський облік запасів

Фінанси

  • Аналіз дебиторської і кредиторської заборгованності
  • Взаєморозрахунки з контрагентами. Оперативне управління грошовими засобами
  • Платіжний календар. Управління витратами
  • Розрахунок  фактичної собівартості. Формуровання вартості придбаних товарів у торговій діяльності
  • Облік видатків підприємства, які не входять у склад собівартості
  • Аналіз доходів і витрат підриємства
  • Складання фінансової звітності на підставі даних управлінського обліку
  • Фінансове планування. Складання основних бюджетів і контроль їх виконань

Персонал

  • Облік відомостей про працівників
  • Планування роботи персоналу. Аналіз виконання задач і доручень. Контроль завантаження персоналу.
  • Робочі календарі. Облік робочого часу співробітників.
  • Почасова і відрядна система оплати праці.
  • Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI

В результаті навчання слухачі зможуть

  • Вивчити основи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі
  • Навчитися методам ефективного використання можливоствей програми «Управління невеликою фірмою 8», при розв`язанні задач автоматизації обліку, планування, контроля і аналізу діяльності підприємства
  • Навчитися самостійно настроювати прикладне рішення «Управління невеликою фірмою 8» в  режимі користувача (без програмування)
  • Вивчити методики організації ефективної роботи з базою клієнтів засобами програми
  • Ознайомитися з методикою планування і бюджетування на невеликій фірмі
  • Вивчити  сучасні принципи управління персоналом невеликої фірмою за допомогою програми.
  • Вивчити основні схеми мотивації і заохочення співробідників.