Інтернет-магазин «Суши Клаб» — це інтернет-проект, який динамічно розвивається і пропонує якісні послуги по виготовленню, продажу і доставці страв традиційної японської кухні: суши, ролів та сашимі.
Швидке зростання вимог до якості і оперативності обслуговування клієнтів, та необхідність аналізу економічних показників проекту примусили керівницвто компанії почати впровадження автоматизованої системи управління. В якості підрядника було обрано Впроваджувальний Центр «Інтегра». Фахівці ВЦ «Інтегра рекомендували» здійснити автоматизацію на основі програмного продукту «Управління невеликою фірмою» — сучасної облікової системи з розвинутим функціоналом.
В процесі реалізації проекту рішення було адаптовано під специфіку бізнес-процесів інтернет-магазина, в тому числі:
- двосторонню інтеграцію з сайтом;
- реалізацію дисконтно-бонусної системи;
- розробку форм швидкого пошуку/оформлення замовлень.
С 1 березня 2012 року система була запущена в промислову експлуатацію. На поточний день автоматизовано 6 робочих місць. В результаті реалізації проекту суттєво збільшилась швидкість обробки замовлень, що особливо важливо в моменти пікового завантаження. Розвинута система управлінської звітності дозволила зробити облік більш прозорим для керівництва компанії.
Створена система є основою для розширення бізнесу по суміжним напрямкам. Ми вдячні фахівцям компанії «Інтегра» за надані якісні кваліфіковані послуги по розробці, запуску і супроводу і сподіваємся на подальше плодотворне і взаємовигідне співробітництво.
Особливо хочемо відмітити, що значан кількість функцій, які реалізованні в системі, ізначально були відсутні в типовому рішенні, тому що, є специфічними для нашого бізнесу.
В тім, не зважаючи на це, система була реалізована в повнофункціональному обсязі в заплановані строки. Ми рекомендуємо ВЦ «Інтегра», як надійного підрядника в галузі автоматизації діяльності на базі програм платформи «1С:Підприємство 8».