Програма UA-Бюджет — комплексний облік для бюджетних установ

Дата публикации: 08-10-2018

Програмний продукт UA-Бюджет — це програмний інструмент який забезпечує користувачам вирішення наступних задач:

  • автоматизація бухгалтерського та фінансового обліку;
  • автоматизація розрахунку заробітної плати та ведення кадрового обліку бюджетних установ;
  • автоматизація формування регламентованої звітності в установах, що фінансуються з державного, обласних та місцевих бюджетів, і ведуть бухоблік згідно плану рахунків бухобліку в державному секторі.

Програма UA-Бюджет — комплексний облік для бюджетних установ

Програма «UA-Бюджет» може бути ефективно застосована при автоматизації обліку в наступних установах :

  • одержувачах, розпорядниках, головних розпорядниках бюджетних коштів;
  • органах державної влади, органах місцевого самоврядування;
  • силових відомствах, установах культурах, науки і освіти;
  • фінансових органах, органах казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.

 

Фукціональні можливості програми

Обзорна інформація про функціональні можливості програми «UA-Бюджет» представлені нижче:

Ефект від результату застосування програми

Коректне впровадження програми «UA — Бюджет» в бюджетних установах різних рівнів дозволяє забезпечити досягнення позитивного результату за цілим рядом напрямків, а саме:

  • посилення фінансового контролю, підвищення його якості, скорочення витрат бюджетних коштів через їх нецільове витрачання;
  • підвищення якості надання державних послуг населенню;
  • своєчасне врахування змін в нормативних актах, які регулюють діяльність органів державного управління;
  • підвищення оперативності і якості планування, виконання бюджету, використання державного майна, закупівель, бюджетного обліку та звітності;
  • зниження загальних витрат, що виникають у зв’язку з недоступністю інформаційних ресурсів;
  • підвищення управління бюджетним процесом, загалом за рахунок наявності у будь-який момент часу оперативної і достовірної інформації про фінансово-економічний стан території;
  • підвищення якості ухвалення обґрунтованих управлінських рішень;
  • підвищення якості супроводу програмних рішень за рахунок використання можливостей мережі партнерів;
  • підвищення ефективності і результативності використання бюджетних коштів.

 

Ціна та варіанти поставки програми «UA — Бюджет» 

Інформація про ціни і варіанти поставки програми  станом 01.09.2018р.:

Найменування

Ціна, грн.

UA-Бюджет на 1 користувача

12900

UA-Бюджет на 5 користувачів

24500

UA-Бюджет на 10 користувачів

39500

UA-Бюджет на 20 користувачів

62500

UA-Бюджет на 50 користувачів

135000

UA-Бюджет на 100 користувачів

225000

UA-Бюджет на 300 користувачів

629000

UA-Бюджет на 500 користувачів

1 009 000

UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (32-bit)

26 900

UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (64-bit)

45 500

 

Вартість підтримки програми «UA — Бюджет»  і додаткових сервісів

 

Найменування

Ціна, грн.

Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 6 місяців

5 940

Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців

10 662

Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців (пільговий)

9510

Доступ до онлайн-сервісів FREDO Звіт та оновлення програмної продукції для додаткової юр. особи або ФОП на загальній системі оподаткування — 1 місяц

102

Онлайн оновлення програмної продукції FREDO Звіт та FREDO ДокМен до мережевої версії (для кожного підприємства)

360

Доступ до онлайн-сервісів «ЗВІТ» та оновлення програмної продукції для користувачів базових версій облікових систем (юридичні особи або ФОП на загальній системі оподаткування)

1200

 

З питань придбання програми «UA — Бюджет»  телефонуйте: