Комплексна автоматизація Черкаського заводу автохімії на базі програми «Управління Виробничим Підприємством»

Дата публикации: 26-07-2012

Черкаський завод автохімії — один із лідерів серед компаній виробників технічних рідин для автомобільної промисловості. Всі торгові марки які випускає компанія, а саме: “ВАМП”, “VAMP PREMIUM”, “SOBOL”, “ПОЛЮС”, “ALTAIR” — добре відомі як в Україні, так і за кордоном.


Зростаючі вимоги до ефективності управління компанією обумовили потребу в проведені комплексної автоматизації обліку на всіх ділянках підприємства, і створенні сучаної єдиної облікової системи. Для вирішення цієї задачи в якості програмного інструменту автоматизації було обрано програму «Управління виробничим підприємством».
В якості підрядника для проведення робіт задач було обрано Впроваджувальний Центр «Інтегра», який має значний досвід в сфері автоматизації виробничих підприємств.
Фахівці компанії «Інтегра» в рамках проекту успішно виконали наступні роботи:

  • Збір і аналіз вимог до автоматизованої системи
  • Планування етапів робіт, створення календарного плану робіт
  • Групове навчання персоналу
  • Інсталяція програмного забезпечення
  • Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
  • Початкові налаштування системи для ведення обліку
  • Допомога при введені залишків
  • Навчання користувачів на робочих місцях на території замовника.

В ході проекту створеня нової облікової системи було враховано галузеву специфіку обліку компанії і проведена відповідна адаптація і розширення функціональності типового рішення, а саме:

  • Модифікована «ордерна» схема відвантажень
  • Розширена функціональність обліку взаєморозрахунків з дилерами
  • Розширені можливості підсистеми ціноутворення
  • Створено підсистему складського адресного зберігання
  • Значно розширені можливості рішення щодо обліку робочого часу
  • Виконано розмежування прав доступу на рівні окремих записів (РЛС)
  • Розширена функціональність рішення в напрямку обліку додаткових послуг по реалізації
  • Розроблено управлінську звітність в складі підсистеми бюджетування.

З вересня 2011 року систему передано в промислову експлуатацію.

В ході реалізації проекту впровадження програми було автоматизовано 25 робочих місць (що відповідає 25-ти одночасно працюючим з інформаційною базою користувачів).
В роботі створенної комплексної облікової системи задіяніи наступні облікові підсистеми:

  • Бухгалтерський облік
  • Податковий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Управління персоналом
  • Управління грошовими коштами
  • Бюджетування
  • Управління даними про вироби — склад виробу
  • Управління даними про вироби — технології виробництва
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)
  • Управління відносинами з постачальниками (SRM)
  • Управління замовленнями покупців
  • Управління замовленнями у виробництві
  • Управління закупівлями
  • Управління запасами
  • Управління виробництвом
  • Розрахунок собівартості продукції
  • Управління продажами
  • Планування продажів
  • Планування виробництва об’ємно-календарне
  • Плануванняе закупівель

Наразі фахівці ВЦ «Інтегра» здійснюють абонентське обслуговування в рамках передплати на сервіс Інформаційно-Технологічного Супроводу (ІТС).
В планах — подальший розвиток функціональності системи.