Комплексна автоматизація виробництва металоконструкцій на базі програми «Управління Виробничим Підприємством”

Дата публикации: 03-10-2012

ПАТ «Укрстальконструкція» — компанія лідер ринку виробництва металоконструкцій. Компанія надає повний комплекс послуг по монтажу будівель і споруд різноманітного призначення, в тому числі: проектування, виготовлення і монтажу  металоконструкцій, а  також  послуги генерального підряду і організації будівництва.

Нові вимоги до облікової системи компанії поставило перед керівниками компанії задачу комплексної автоматизації обліку, як на рівні окремої компанії, так і в рамках вертикальної інтеграції на рівні холдингу, а також формування єдиної корпоративної звітності по стандартам МСФЗ.

В якості рішення, яке найбільш відповідає поставленим задачам, була вибрана програма «Управління Виробничим Підриємством».

В якості підрядника було обрану компанію «Інтегра», яка має значний досвід автоматизації виробничих підприємств і здатна виконати комплексну автоматизацію, включноа із наступними послугами:

  • настроювання апаратного забезпечення;
  • сертифіковане навчання користувачів;
  • розробока;
  • впровадження;
  • реалізація механизмів бюджетного управління і формування звітності по стандартам МСФЗ.

В рамках проекту впровадження спеціалісти компанії «Інтегра» виконали наступні роботи:

  • Збір та аналіз вимог до автоматизованої системи
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Навчання в учбовому центрі
  • Інсталяція і настроювання серверів, робочих станцій і периферійного обладнання
  • Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
  • Початкові налаштування системи для ведення обліку
  • Надана допомога при вводі залишків
  • Перенесено дані із попередньої облікової системи
  • Проведено навчання персоналу на робочих місцях.

В ході впровадження системи було враховано галузеву специфіку обліку і виконано адаптація і розширення функціональності типового рішення, а саме:

  • Добавлено облік теоретичного і фактичної ваги металу і можливість розподілу витрат по вазі
  • Розширена функціональність механізму характеристик
  • Добавлено можливості виплат під звіт списком
  • Реалізовано можливість облікуа ПДФЛ в авансових звітах
  • Добавлено функціональність резервування відпусток
  • Створено додаткову звітність
  • Модифіковані друковані форми у відповідності до корпоративних стандартів.

З квітня 2012 року систему передано в промислову експлуатацію, завершено перший етап впровадження. В ході реалізації проекту впровадження було автоматизовано 25 робочих місць (що відповідає кількості одночасно працюючих користувачів).
В роботі готової облікової системи задіяні наступні підсистеми програми «Управління Виробничим Підприємством»:

  • Бухгалтерський облік
  • Податковий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Управління персоналом
  • Управління грошовими засобами
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)
  • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління замовленнями покупців
  • Управління замовленнями у виробництві
  • Управління закупівлями
  • Управління запасами
  • Управління виробництвом
  • Розрахунок собівартості продукції
  • Управління продажами.

На поточний момент спеціалісти компанії «Інтегра» здійснюють абонентський супровід, здійснюється підтримка в рамках платної передплати на інформаційно-технологічний супровід (ІТС).

В планах на майбутнє подальший розвиток функціональності системи: реалізація єдиної корпоративної звітності згідно стандартам МСФЗ, впровадження підсистем планувания и бюджетирования.