Автоматизація підприємства ВАТ “Комфорт-Сервіс” на основі конфігурації “Управління Виробничим Підприємством”

Дата публикации: 09-09-2010

Компанія ВАТ «Комфорт-Сервіс» виробляє обладнання і комплектуючі для систем клімат-контролю, а також здійснює продажі своєї продукції. Головним чинником для початку проекту впровадження системи автоматизації стала потреба в оперативному отриманні надійної, повної то достовірної інформації для прийняття рішень по управлінню більш ніж 20 підприємств, з яких складається холдинг.
Існуючі на момент прийняття рішення розрізненні системи обліку компанії не дозволяли забезпечити таке ефективне управління.

Вибір на користь конфігурації «Управління Виробничим Підприємством» керівництво підприємства здійснило завдяки оптимальному співвідношенню: ціна/функціонал/підтримка.

Впровадження системи дозволить створити для  підприємства єдине інформаційне середовище, підвищить ефективність роботи співробітниів, і дозволить автоматизувати систему управління і планування матеріальними і фінансовими ресурсами компанії.

Деталі впровадження

Наразі виконано перший етап робіт по впровадженню програми «1С:Підприємтво 8. Управління Виробничим Підприємством»:

1. Встановлений сервер «1С:Підприємство 8», встановлені інформаційні бази на сервері, встановлена платформа «1С:Підприємство 8» на робочих місцях користувачів.

2. Підключені інформаційні бази на робочих місцях користувачів, а також перевірено коректність роботи ініціюючого файлу системи на всіх комп’ютерах.

3. Проведене початкове налаштування встановленного програмного продукту.

4. Сформовані довідники номенклатури і контрагентів, налаштовані параметри обліку, «створені» користувачі, визначені права доступу. Проведені консультації по основам адміністрування інформаційних баз.

5. Проведене початкове навчання користувачів роботі із підсистемами «Управління запасами», «Управління закупівлями», «Управління продажами», «Управління обладнанням», «Управління грошовими коштами», «Кадри».

6. Внесені довідникі «Основні засоби», «Номенклатура», «Контрагенти» і «Физичні особи». Внесені залишки підсистеми «Управління запасами».
7. Налаштована і введена в експлуатацію підсистема «Бюджетування» і «Основні засоби».

Проводяться проектні роботи по створенню функціоналу, який враховує специфіку підприємства. Планується запуск перерахованих вище підсистем в тестовому режимі з подальшим переходом до дослідної і промислової експлуатації.

Крім того, планується розвиток функціоналу по розрахунку одиничних спецификаций у дрібноосерійному виробництві, підготовки комерційних пропозицій, ведення проектів по монтажу обладнання.

Параметри впровадження:

  • Варіант роботи: клієнт-сервер.

  • Кількість довідників: 21.

  • Кількість видів документів: 15.

  • Кількість документів, що вводяться в день: 30.

  • Середня кількість строчок в одному документі: 10.

  • Обсяг інформаційної бази на момент описання: 2 Гб.

  • Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 20.

  • Середня кількість одночасних підключень до бази: 4.