Автоматизація обліку виробництва пластикових виробів на базі «Управління Виробничим Підприємством»

Дата публикации: 02-08-2011

Компанія “Алеана” — відомий виробник пластикових виробів. Проект автоматизації обліку було реалізовано на основі програми “Управління Виробничим Підприємством”.

В ході проекту, були автоматизовані наступні облікові ділянки:

  • бухгалтерський облік;
  • податковий облік;
  • оперативний облік;
  • складський облік;
  • кадровий облік;
  • розрахунок заробітної плати;
  • планування;
  • управлінський облік;
  • управління виробництвом.

Особливості проекту:

  • В ході проекту були доопрацьовані схеми бухгалтерського і податового обліку.
  • Ділянка управління продажами була адаптована під специфіку роботи відділу продажів клієнта.
  • Була перероблена ділянка управління обладнанням, з урахуванням розподілу нарахованної амортизації.
  • Для урахування специфіки нарахування заробітної плати, були виконані зміни в підсистемі розрахунків з персоналом.
  • Було додано табельний облік і механізм нарахування заробітної плати від випуску готової продукції.
  • Адаптовано стандартний механізм ордерного обліку.
  • Доопрацьовані типові документи виробничого обліку з урахуванням специфіки підприємства.
  • Реализовані додаткові схеми розподілу витрат на готову продукцію.
  • На ділянці «Кадри організацій» були адаптовані окремі друковані форми документів і звітів, а також добавлені нові реквізити в довідниках і регістрах.
  • В підсистемі «Планування» добавлені нові звіти.
  • Реалізовано експорт інформації в базу даних АСУТП.
  • Створено ряд звітних форм для візуалізації інформації, що міститься в базі даних АСУТП.
  • Налаштована розподілена інформаційна база, даних в якій реалізовано облік витрат віддалених підрозділів.
  • В поточний момент активно впроваджується підсистема «Бюджетування».

Параметри проекту:

  • Варіант роботи: клієнт-сервер.
  • Кількість інформаційних баз «1С:Підприємство 8»:  1.
  • Кількість довідників: 132.
  • Кількість видів документів: 138.
  • Кількість документів, що вводяться в день: 500.
  • Середня кількість строчок в одному документі: 23.
  • Об’єм інформаційної бази на момент складання звіту: 15Гб.
  • Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 60.
  • Середня кількість одночасних підключень до бази: 50.