Автоматизація обліку торгівлі нафтопродуктами в “Компанії Інтерлогос” на базі програми “Управління Торговим Підприємством”

Дата публикации: 31-01-2014

В липні 2013 г. фахівці Впроваджувального Центру «Інтегра» провели успішну автоматизацію обліку торгівлі нафтопродуктами в «Компанії «Інтерлогос», на базі  програми «1С:Підприємство 8. Управління Торговим Підприємством».

В процесі впровадження були автоматизовані наступні облікові функції:

1.Закупівлі (постачання)

  • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Облік приходуванняТМЦ

2.Галузева специфіка

  • Виробництво, послуги
    • облік основних засобів, розрахунок амортизації
  • Інше
    • Інтеграція з іншими галузевими програмами
    • Облік акцизів
    • Облік експортно-імпортних операцій

3.Управління персоналом і кадровий облік (HRM)

  • Кадровий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Регламентована звітність
  • Облік робочого часу

4.Управління продажами, логістикою і транспортом (SFM, WMS, TMS )

  • Продажі (збут), сервіс, маркетинг
    • Взаєморозрахунки з покупцями
    • Комісійна торгівля
    • Оптова торгівля
    • Підключення торгового обладнання
    • Роздрібна торгівля. Облік продажів ТМЦ
  • Склад і логістика
    • Комплектація і разукомплектація ТМЦ
    • Управління складськими запасами

5.Облік по міжнародним і національним стандартам України

6.Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників

  • Управлінський облік
  • Бухгалтерський
    • Банк і каса
    • Закриття періоду
    • Нематеріальні активи
    • Основні засоби
    • Розрахунок зарплати і кадровий облікові
    • Розрахунки з контрагентами
    • Регламентована звітність
    • Товарно-матеріальні цінності
    • Торгові операції
    • Облік в обособлених підрозділах
  • Податковий облік
  • Фінансовий аналіз

7.Роботи по адаптації типового рішення

  • Розроблена підсистема обліку паливно-мастильних матеріалів, включаючи облік комісійного палива
  • Реалізовано облік паливних карток і талонів
  • Створено механізм обліку складських залишків з перерахунком по щільності
  • Реалізовано корпоративну звітність по стандартам Замовника
  • Розроблені додаткові друковані форми документів
  • Створені обробки для автоматичного заповнення документів, які суттєво підвищують швидкість вводу даних
  • Виконана інтеграція з процесінговим ПЗ для SMART-карток

8.Інші виконані роботи

  • Консультації щодо вибору програмного забезпечення
  • Здійснено постачання і інсталяцію вибраних програмних продуктів
  • Проведено збір даних і аналіз вимог до автоматизованої системи
  • Розплановані етапи робіт, створений календарний план робіт
  • Проведене методичне забезпечення специфічних особливостей
  • Створені необхідні інтерфейси і задані права користувачів
  • Технічно реалізовані специфічні особливості обліку і управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключене спеціалізоване торгівельне обладнання
  • Здійснено інтеграцію із зовнішними системами автоматизації
  • Виконані початкові налаштування типового рішення
  • Внесені початкові залишки
  • Перенесені дані із старих систем автоматизації
  • Проведене індивідуальне навчання во фісі замовника
  • Встановлено і налаштовано серевер СУБД

9.Параметри проекту

  • Варіант використання ПЗ:  Клієнт-серверний (на основі сервера БД “PostgreSQL” )
  • Загальна кількість автоматизовних робочих місць: 10
  • Кількість одночасно підключених до бази клієнтів (товстий клієнт): 10
  • Місце і час впровадження ПАТ “Компанія Інтерлогос”, Україна, м.Київ, Липень 2013

    «Компанія «Інтерлогос» — стабільна компанія, один із стабільних лідерів на ринку нафтопродуктів у Києві та Київській області. Підприємстов веде діяльність на ринку нафтопродуктів з 1997 року.