Автоматизація виробничого обліку в ТОВ «Люстдорф» на базі програми «Управління Виробничим Підприємством»

Дата публикации: 31-10-2010

Фірма «Люстдорф» є одним із загальнопризнаних лідерів виробництва молока на ринку України.
Потужності компанії дозволяють переробляти до 350 тон молока на добу.
Компанія виготовляє більш ніж 40 найменувань молочної продукції. Виготовлена продукція постачається на ринок через розвинену дистриб’юторську мережу у всі регіони України.

На момент ініціації проекту замовник використовував конфігурацю «1С:Підприємство 7.7. Бухгалтерский облік». Ця облікова система застосовувалася на підприємстві на протязі більш ніж 4 років і, в цілому, відповідала початковим вимогам.

Але розвиток бізнесу компанії сформував потребу у більш функціональному рішенні, яке може масштабуватися. Для реалізації такого нового облікового рішення за основу була обрана програма, яка чудово зарекомендувала себе при застосуванні у подібних проектах — «Управління Виробничим Підприємством».

В рамках проекту були автоматизовані наступні облікові задачі:

  • основні бізнес-процеси підприємства: виробництво, продажі, заготівля сировини, закупівлі, управління персоналом;
  • створені механізми автоматичного формування і друку пакетів документів про відвантаження;
  • налагоджено обмін даними з системою «Клієнт-банк»;
  • налаштована інтеграція с АСУ ТП: організовано автоматизоване отримання обліково-технологічної інформації на ділянці приймання молочної сировини;
  • реалізовані специфічні галузеві регламентні документи і звіти;
  • створена підсистема управління автотранспортом.

Реалізація проекту була розбита на два етапи:

Перший етап — автоматизація торгівельної діяльності (І квартал 2010 року). На цьому етапі були виконані наступні роботи:

  • встановлені нові версії платформи і конфігурації;
  • створені облікова і проміжна база даних;
  • створені облікові записи для користувачів;
  • виконане навчання і консультування персоналу;
  • перенесені дані (довідникі і залишки на рахунках бухгалтерського обліку) із конфігурації «Бухгалтерія 7.7»;
  • автоматизована торгівельна діяльність;
  • налагоджений обмін з інформаційною системою виробництва.

Другий етап -автоматизація виробництва (II квартал 2010 року). На цьому етапі були виконані наступні роботи:

  • автоматизовані виробничі підрозділи компанії;
  • автоматизоване управління персоналом;
  • автоматизовне управління автотранспортом;
  • виконана інтеграція з АСУ ТП;
  • вирішені інші задачі управління.

Зараз виконуються супровід і консультування користувачів. У планах — подальший розвиток системи.

Параметри облікової системи:

  • Варіант роботи: «клієнт-сервер»
  • Кількість довідників, які використовуються: 140
  • Кількість видів документів, які використовуються: 130
  • Кількість документів, що вводяться за день: 4500
  • Середня кількість строк в одному документі: 20
  • Об’єм інформаційної бази (Мб) на момент складення відгуку: 5 000
  • Загальна кількість автоматизованих робочих місць: 40
  • Середня кількість одночасних підключень до бази: 28

Дата і місце впровадження

  • Київ, жовтень 2010.